Sosyal medya, insanların sanal topluluklarda ve ağlarda bilgi ve fikir oluşturduğu, paylaştığı ve/veya alışverişinde bulunduğu etkileşim araçlarını ifade eder. İletişim ve Pazarlama Ofisi ana Facebook , Twitter , Instagram , LinkedIn ve YouTube hesaplarını yönetir.
Sosyal medya hedeflerini ve stratejisini tartışmak, aynı zamanda içgörü ve fikirler sunmak için mevcut bir sosyal medya varlığını oluşturmak veya sürdürmek isteyen okullar, bölümler ve ofislerle birebir danışmanlık da dahil olmak üzere bir dizi araç sunuyoruz. Herhangi bir sosyal medya hesabı oluşturmadan önce Hesap Talep Formunu göndermeniz gerekmektedir . Okula özel düzenlemeler veya markalama yönergeleri için okulunuzun iletişim ofisine başvurduğunuzdan emin olun.
Platforma özel en iyi uygulamalarımızla bu araçları en iyi şekilde nasıl kullanacağınızı öğrenin .
Sosyal ağlar ve diğer çevrimiçi medya, katılım ve iki yönlü iletişim için harika araçlardır, ancak bu iki yönlü, gerçek zamanlı iletişimin doğası göz önüne alındığında, uygunsuz kullanımla ilişkili önemli risk potansiyeli vardır.
Sosyal medyaya ilişkin Üniversite Politikaları:
Sosyal medya araçlarına kolayca erişilebilir olsa da yolun kuralları mutlaka sezgisel değildir. Bu, muazzam fırsatların yanı sıra öğrenilecek çok şeyin olduğu yeni bir iletişim ortamıdır.
Bu yönergeleri, iletişim profesyonellerinden bölüm yöneticilerine kadar üniversitedeki herkese, hem hesap sahibi hem de kullanıcı/katkıda bulunan olarak sosyal medyanın iletişim hedeflerine yönelik en iyi şekilde nasıl kullanılacağı konusunda temel rehberlik sağlamak için geliştirdik. Burada özetlenen öneriler ve en iyi uygulamalar, bu kanalları etkili bir şekilde kullanmanıza, kişisel ve mesleki itibarınızı korumanıza ve üniversite yönergelerini takip etmenize yardımcı olabilir. Ayrıca bu kuralların, yeni ortaya çıkan bu platformları keşfederken kampüsteki sosyal medya uygulayıcıları arasında birbirlerinden bir şeyler öğrenecekleri sohbetleri tetikleyeceğini umuyoruz.
Lütfen üniversitenin en iyi uygulamalarını inceleyin ve sorularınız için İletişim ve Pazarlama ile iletişime geçmekten çekinmeyin.
Yeni yazılım seçmek küçük bir başarı değildir. Hangi araçlara yatırım yapacağınıza karar verirken göz önünde bulundurmanız gereken çok şey ..
1 Ay Önce
Sosyal Medya Nedir? Sosyal medya, insanların sanal topluluklarda ve ağlarda bilgi ve fikir oluşturduğu, paylaştığı ve/veya alışverişinde bulunduğu etkileşim araçlarını ifade eder..
1 Ay Önce